Werkplek-
beheer van
Xaris

Onderhoud

Regelmatige controle van je netwerk!

In het kader van werkplekbeheer is een goed werkende automatisering is voor iedere onderneming van groot belang. Storingen komen altijd ongelegen en moeten daarom zoveel mogelijk voorkomen en in ieder geval zo snel mogelijk verholpen worden. Wij zijn daar geheel op ingespeeld.

Ter preventie van storingen bieden wij je een onderhoudsprogramma op maat aan. Na een inventarisatie van jouw wensen en de aanwezige apparatuur en software doen wij u een vrijblijvend voorstel.

 

Voor het ene bedrijf is een aantal uren per jaar voldoende, voor de ander gaat het om dagelijkse beheertaken. Deze werkzaamheden kunnen bij jou op lokatie, of vanuit onze vestiging via een internet-verbinding plaatsvinden.

Onze onderhoudsovereenkomsten kunnen uitgebreid worden tot een continuiteitsabonnement waarin je hardware kosteloos wordt vervangen wanneer dit defect is. Je weet dan altijd vooraf exact wat de automatiseringskosten zijn.

Beveiliging

Voorkom verlies en diefstal van informatie!

De door jou opgeslagen data is een cruciaal onderdeel van je bedrijfsvoering. Het is daarom van het grootste belang om deze data te beschermen tegen ongeoorloofd gebruik en verlies. Maar hoe kun je aan de ene kant er voor zorgen dat je ten allen tijde vanaf elke werkplek bij je gegevens kunt, en er toch voor zorgen dat je gegevens veilig zijn.

 

Wij zijn gewend om met deze tegenstrijdigheid om te gaan en kunnen je passend adviseren. Op basis van een inventarisatie van jouw wensen en de aanwezige apparatuur kunnen wij je aangeven wat er eventueel moet gebeuren om je gegevens zo optimaal mogelijk te beschermen.

Servicedesk

Je staat er nooit alleen voor!

Werkplekbeheer is niet alleen op de achtergrond hardware en software beheren. Daar komt ook een goede ondersteuning bij kijken. Dus is er onverhoopt toch een keer nood aan de man, dan bel je ons toch gewoon. Wij helpen je graag uit de brand. Of het nu gaat om hardware of software problemen, of om gebruikersvragen, onze service desk staat voor je klaar.

Remote ondersteuning

Onze servicedesk beschikt over programmatuur om op eenvoudige wijze verbinding te maken met je computer, waarbij je eventueel zelf kunt meekijken. Aan jouw zijde moet hiervoor een hulpprogramma worden gestart, wat je door middel van deze link kunt doen. Zo kunnen wij je snel verder helpen bij gebruikersvragen en/of eventuele problemen.

 

Ticketsysteem

Als klant van Xaris kun je gebruik maken van ons ticketsysteem. Je krijgt een emailadres waar je jouw meldingen naar toe kunt sturen. Ons systeem leest je email automatisch uit en stuurt je een ontvangst bevestiging. Deze email bevat een link die je kunt gebruiken om het verloop van je melding te volgen.

Hardware configuratie

Wij zorgen dat het werkt!

Je kunt bij ons terecht voor de configuratie van elk product, onafhankelijk van het merk en of je het bij ons heeft aangeschaft of niet. Uiteraard zijn we het meest thuis in de producten die wij zelf leveren, maar doorgaans vertonen de diverse merken zodanig technische gelijkenis dat onze medewerkers er snel hun weg in kunnen vinden.

Wij configureren onder andere de volgende apparatuur:

  • Servers
  • Werkstations
  • Laptops
  • PDA’s
  • Switches
  • Routers
  • Printers
  • Scanners
  • Kassa-systemen