Ervaar zelf de support van Xaris
Kwaliteit ervaar je door te proberen
Heb je het idee dat de ondersteuning op je ICT-omgeving tekort schiet of beter moet kunnen? Zit je met uitdagingen van je werkplekbeheer en ben je benieuwd hoe Xaris je zou helpen? Vaak ervaar je de kwaliteit van de ondersteuning pas nadat je bent overgestapt van ICT-partner. Maar veel bedrijven vinden dat een te grote stap en daarom bieden wij bedrijven aan om zonder overstap al te ervaren hoe onze IT support werkt. Wij begrijpen dat het beheren van een efficiƫnte en veilige werkplek een uitdaging kan zijn. Daarom bieden we je de mogelijkheid om een gratis eerste IT support vraag te stellen. Ontdek de kwaliteit en snelheid van onze service zonder dat je direct klant hoeft te worden!
Er dient natuurlijk rekening gehouden te worden met de huidige beveiliging van uw systeem waardoor wij wellicht in eerste instantie niet alle support zouden kunnen geven die nodig is.
Waarom een gratis IT Support vraag?
Ervaar onze expertise:
Krijg direct hulp van onze deskundige technici en ervaar de kwaliteit van onze service.
Snelle oplossingen:
We bieden snelle en effectieve oplossingen voor je werkplek beheer en systeem beheer uitdagingen.
Geen verplichtingen:
Stel je vraag geheel vrijblijvend en ontdek wat Xaris voor jou kan betekenen zonder verplichtingen.
Proof of concept:
Maak kennis met onze klantgerichte aanpak en technische knowhow.
Support medewerkers die ook af en toe bij mijn bedrijf langs komen heb ik nog nooit eerder meegemaakt! Hierdoor hebben ze bij een vraag van mij ook kennis van de situatie in mijn bedrijf. Dit geeft mij extra vertrouwen en zorgt ervoor dat ze mijn vragen sneller begrijpen maar vooral kunnen beantwoorden!
Hoe werkt het?
Vul het Formulier In
Gebruik het formulier hiernaast in om je supportvraag in te dienen. Geef een duidelijke omschrijving van het probleem zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen ondanks dat we je huidige omgeving nog niet tot in detail kennen.
Bevestiging
Je ontvangt direct een bevestiging van je aanvraag. Ons team neemt daarna zo snel mogelijk contact met je op.
Oplossing
Een van onze ervaren technici analyseert je vraag en komt met een oplossing of advies.
Bellen
Veel bedrijven zijn tegenwoordig slecht bereikbaar en we kunnen ons voorstellen dat je misschien liever even belt. Dat mag natuurlijk ook.